لپ‌تاپ گران قیمت کربنی لنوو وارد بازار شد
نوشته شده توسط : ali
اگر چه این روزها لپ‌تاپ‌های فوق گران‌قیمت اقبال عمومی در بازار نداشته و اکثرا تقاضا برای لپ‌تاپ‌هایی با میانگین قیمت 2 تا 4 میلیون تومان است، اما نمونه‌های گران قیمت و فوق گران قیمت هم در این بازار هزار رنگ و پرتنوع سهم فروشی دارند.

به همین دلیل است که هیچ گاه،حتی در برترین شرایط شاهد حذف این لپ‌تاپ‌ها از صحنه رقابت در بازار نیستیم.

یکی از این لپ‌تاپ‌های گران قیمت یا بهتر بگوییم فوق گران که طی مدت اخیر وارد بازار شده است و بدنه ای از کربن دارد مدل ThinkPad X1 Carbon – A از خانواده IBM LENOVO است.

این لپ‌تاپ که در رده سبک وزن‌های بازار هم قرار دارد به پردازنده Intel 3667U Core i7 00/2GHz up to 3.20 GHz – Cache 4 MB مجهز است.

تجهیز به رم هشت گیگابایتی از نوع DDRIII، هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۲۵۶ GB Intel SSD و کارت گرافیکی Intel HD Graphics 4000 – MB از ویژگی‌های این لپ‌تاپ فوق سبک و باقابلیت است.

ThinkPad X1 Carbon – A همچنین به صفحه نمایش ۱۴ اینچی از نوع  HD+ 300 NITS)  Wide Viewing) با وضوح تصویر ۱۶۰۰×۹۰۰ نقطه در اینچ مجهز است.

تجهیز به مودم داخلی ۳G WWAN، بلوتوث داخلی، کارتخوان، وب‌کم ۷۲۰p HD Webcam، بلندگوهای اسپیکر مبتنی بر تکنولوژی Dolby Home Theater v4 و… از دیگر ویژگی‌های این نوت بوکاست.

این لپ‌تاپ کربنی همچنین به شبکه بی‌سیم Wireless، شبکه LAN، حسگر اثر انگشت، یک پورت USB 3.0 ، یک پورت USB2.0  و… مجهز است.

باتری این نوت بوک هم ۴ سلولی از نوع لیتیوم پلیمر با ظرفیت ۴۵ وات ساعت و با قابلیت کارکرد مداوم هشت ساعت است.

این دستگاه همچنین به تکنولوژی RapidCharge برای شارژ سریع باتری تا ظرفیت ۸۰ درصد مجهز است.‌لپ‌تاپ ۱/۳۶ کیلوگرمی این خانواده با قیمتی در حدود ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

 
مطالب مرتبط




:: بازدید از این مطلب : 814
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: